close

001

今日搵左攝影師同我同我女友影相,係包埋化妝同SET頭,去到先知原來係佢老婆,叫Jlin。佢老婆細細粒,長頭髮,個樣睇落好清純,白雪雪,戴黑框眼鏡,佢其實係女神FEEL,即使佢因為工作,所以著得好causal,牛仔褲同T-SHIRT,但都好靚,只係身材就...無容置疑係A CUP。佢性格有D高傲,係有錢女果TYPE,從佢兩公婆既對話,可以睇得出佢地都係果D潮人,不太避理俗果款,應該都幾玩得

話說我地一朝早影,影到夜晚。我神咁早就起身SET頭(係我自己SET,Jlin主要幫我女友攪),同埋剃鬚。攪左一大餐,終於開始影啦﹗個攝影師都幾專業,不過Jlin就全程都好似好累,唔係好肯郁,又好似唔係好開心咁,唔知係未因為天氣太熱,太曬,所以太辛苦,發小姐脾氣,咁佢係攝影師老婆,有本錢發脾氣啦﹗
 

之後我地坐低食午餐,傾下閒計。
我就問︰「我洗唔洗再剃下鬚,因為好似又出左好多。」
JLIN︰「點解你一早果時唔剃?」
我︰「唔係,我有剃,但我出得好快,而家已經有鬚根」
佢老公即刻開相機CHECK下D相︰「係WOR!你頭先好乾淨架」
佢老公望左望JLINE,開玩笑咁講︰「鬚生得快,應該係好有性慾,同埋...特別大」
DEADAIR左一陣,我就話咪亂講啦﹗
JLIN好認真話︰「都唔係亂UP架﹗(對住我女友講)你一定好幸福啦」

 

002

之後,我地繼續影相,唔知係唔係我多心,JLIN有似留意多左我,仲幾次比我見到佢望一望我JJ。我心諗...你唔係真係想睇下我大唔大啊?無啦啦,點會扯呢?過左一陣,我突然聞到一股好香既香水味,唔係好濃,淡淡的,但係我覺得好性感,果一刻,我下面真係有少少蠢蠢欲動,我周圍望都望我到有美女,都唔知係邊度散出黎。我無理咁多,繼續專心影相

又影左一段時間,我女友補完妝之後,我女友話要去廁所,攝影師就走左去視察環境。JLIN話我D頭髮要再噴一噴,佢叫我坐係佢隔離,果股香味原來係JLIN發出的,好香,好性感,佢同我即距離勁近,只有1CM距離,我突然想起佢食LUNCH時講既野,又諗緊點解佢無端端噴香水,我忍唔住下面扯哂,因為我係著西褲,比較緊身,足足有18CM既J形出哂黎。
我好尷尬之際,JLIN就係我耳邊講︰「我都話我講得無錯啦﹗我係未好香?」
佢望實我下面。我果刻都唔知講咩好,正係我好尷尬之際,我女友返左黎
JLIN︰「你男友好得,個髮型。OK啦﹗攪掟哂﹗」

JLIN真係好香,好姣,佢老公同我女友係度,佢都可以咁樣忍我,如果我女友唔係突然殺出,我可能會忍唔住叫佢自己感受下我果條大屌。

 

003

到晚飯時候,我地去左一間幾正宗既西餐廳,野食到啦﹗我果碟係牛排,仲有D配菜同香腸,原來間餐廳都出名香腸,條香腸好大條。

JLIN老公望住我碟野︰「嘩﹗原來條香腸咁大條!JLIN,啱哂你WOR!」
我話︰「JLIN,原來你鍾意食腸?我比D你試下啊﹗如果你鍾意可以叫WOR!」
JLIN老公笑笑口話︰「唔使啦﹗JLIN唔鍾意食呢D架﹗佢淨係鍾意食大肉腸」
JLIN用手臂撞佢老公,臉有D紅︰「係啊﹗唔使啦﹗我唔係鍾意食LEE隻腸﹗THANK YOU」

我硬係明佢地講咩黃色笑話啦﹗但我都信佢地講既係真話,只係唔知JLIN係好奇想知我條J有幾大,定係有其他原因。埋左單之後,佢地都話要去廁所,但JLIN叫佢老公去先,佢要係手袋搵D野先。果一短短既時刻,又得我都JLIN。其實,我成餐飯都排扯住,因為一直幻想住JLIN有幾姣,有幾淫。JLIN好專心咁係佢個手袋度搵野,佢一路搵,個人一路滑左落去,我淨係見度佢條頸以上。突然,佢隻腳踩落我條大屌度,一路係度捽,即刻扯到超硬,我諗應該超過18CM。我唔敢望下面,但忍唔住望住JLIN,佢眼神好挑逗,好姣咁望住我,我龜頭出哂水,條西褲都濕濕地,佢隻腳應該FEEL到。

快樂既時光就只有10秒,之後JLIN起身,走到我耳邊︰「你咁快就咁濕?又証明我講既野無錯啦」

之後就沿住廁所方向行。佢老公同我女友返黎之後,我就話我都係想去廁所。廁所係一格格既,女廁只有一格係閂左門,咁肯定係JLIN,我隱約聽到有D水聲,但洗手要係廁格外面,我就幻想會唔會係JLIN係度自慰,過左一陣,對門突然打開,我即刻望都唔望就衝入其中一個廁格。跟住,我忍唔住幻想住JLIN,一路打J,可能因為我太耐,我女友敲門問我有冇事。結果,我未完事就被迫出返黎...就係咁,所以我全日都谷得好勁,比JLIN攪到好有性慾

 

004

食完飯,再影埋影景,全日足足影左12個鐘,大家都好累。我女友特別好累,佢話全身無力,我就鬼打泔精神,好有精力,腦海仲充滿住JLIN,而JLIN就成日一開始影相,就一直都黑口黑面,一有機會就坐低,要佢老公攞埋佢個化妝箱

終於返到酒店啦﹗我女友即刻瞓左。我就硬係要出出火,所以我上網搵到JLIN既FACEBOOK,ADD佢,佢又馬上accept,用佢D相黎J,真係好爽。突然,我女友叫我,佢話好口渴,但房已冇哂水,所以我只好去隔離便利店買,落到酒店大堂,竟然見到JLIN一個人係部自己販賣機前,我硬係色膽一起,打算走埋去索下佢D姣香味都好,

我未埋到去,已經講︰「JLIN,一個人既?買咩啊?洗唔洗我幫你?」估唔到,原來果部係賣M巾既...我都黎唔切講咩,覺得自己好瘀,好彩果刻除左JLIN,應該無人識聽廣東話。
JLIN望住我︰「唔使咁大聲既﹗想報仇啊?就黎黎M,所以諗住買定先啫」
我︰「SORRY﹗點會報仇?我地都冇仇。我頭先睇唔到你買咩,所以先咁大聲講。原來係咁...所以你...一路都咁累」
JLIN︰「係啊﹗仲好有性慾TIM﹗」
我唔知點回答,之後我話︰「你成日都講D野,令我唔知點答」
JLIN︰「好似唔止WOR﹗仲成日做D野,你唔知比咩FEEDBACK我TIM﹗係啦﹗你做咩落黎?」
我︰「我去便利店買水比女友」之後,我就買左水比女友飲。返到房間,打算囉JLIN D相黎J既時候,網絡好唔穩定,所以決定去大堂,果然大堂除左COUNTER職員,冇其他人。我就起勢睇JLIN D相,我背住COUNTER同房既樓梯,JLIN既J圖唔多,無乜身材可以SHOW,但佢影相既眼神都幾得,一陣間,我下面又扯到硬哂,正想伸手入去既時候...

 

 

005

「靚唔靚?」原來係JLIN,佢應該沖左涼,洗完頭,好香,比今日果種香,更SEXY,更令我有性衝動,佢著住淺粉紅色連身裙,剛剛及膝,比今日更誘人。
我又唔識點答︰「...靚...上面收得唔好,所以我落你隨意上下網,禁下FACEBOOK,冇咩特別架」
JLIN笑笑口︰「唔使咁緊張WOR﹗咸 濕 仔﹗你咁急ADD我FB...想J我啊?」
我︰「...我...」
JLIN︰「我唔驚WOR﹗我知有好多FD,甚至D客既老公、男友都係ADD我FB黎J我。我覺得好驕傲架,我無身材,你地咪一樣係咁J我﹗」「你今日J左我幾多次?你唔講,我走架啦」
我︰「......未J到...但好想J...」
JLIN︰「咁你而家J啦﹗」
我︰「而家?」
JLIN︰「係啊﹗係我面前啦,如果唔係我UNFD你,你就睇唔到我D相」佢坐係我對面望住我
我著住波褲,條J型更突出

JLIN︰「你真係好大條WOR﹗條褲差D包唔住」
我無出聲,見到JLIN透左粉紅色LACE BRA
我果時已經忍唔住,係條波褲出面,由下至上咁捽我條大屌,我一直望住下面
JLIN︰「望住我啦﹗有真人比你J WOR﹗我正唔正?點解你碌尻扯得咁硬?」
我果時開始無乜理智,開始色膽本性出黎啦︰「你好正﹗我今日見到你,成日都扯到好硬,我一聞到你既味道就忍唔住,睇到你D相,引唔住想J你好多次」
JLIN坐起度時,我隱約見到佢條淺粉底底,係LACE,好似好性感
JLIN瞇瞇眼,好姣好SEXY咁望住我︰「你而家唔係返緊工啊﹗唔使做道德能啦﹗你個衰仔,冷斯文、冷正經,要我出摧情香水,先攪到你硬。你真係好玩,我最鍾意引誘D有女既佬,愈難,我愈要做」
佢愈講,我愈捽得快,我就射之際。JLIN好似好勁咁,睇我表情,知我快要射
JLIN捉住我隻手,唔比我郁︰「以為你性慾強,又咁大碌,以為你好持久﹐估唔到捽兩捽就要射」
我果刻聞到JLIN既好姣既香味,更想射
JLIN︰「你唔好射住,最多...我答應你一個願望,但唔可以掂我既」
我︰「真係?咁你比我影一張走光底褲既相,比我用黎J,我唔會比其他人睇」
JLIN︰「好啦﹗」
JLIN慢慢打開雙腿,見到佢著住絲質既底底,真係好情趣內褲FEEL,有LACE,好細條,但重點係...我明顯見到有一達水印
我︰「你濕左?﹗」
JLIN︰「到你拉開你條褲同底褲啦」
我好聽話咁拉開左,大肉棒彈左出黎,水汪汪,好濕,一直震顫
JLIN︰「好大條啊﹗成碌都係水,你真係好勁,好有性慾WOR﹗大我老公1倍,我最愛大肉棒﹗我引你,係因為想知道你係唔係大屌」
二話不說,佢一手捉住我碌J
我比佢嚇一嚇︰「你做咩?唔係話,唔可以掂咩?」
JLIN︰「我想要大肉棒好耐啦﹗我就黎M,特別想要,我老公又話要做野,冇心情。我頭先食飯時,係廁所已經自摸高潮左一次,頭先沖涼又用花灑高潮左兩次,都係諗住你條大屌」
我︰「咁你可以搵你老公啊﹗始終你有老公,我有女友嘛﹗好似唔係咁好」
JLIN︰「頭先我噴哂香水,著埋情趣內衣,我老公都唔SHOW我,要訓覺。你去到外地,你放低你D道德啦﹗我知你都好想要架﹗」
跟住佢捉住我隻手摸佢下面,我一摸,真係濕哂,我再伸隻手入去,真係濕得好緊要
我︰「你濕得好勁WOR﹗」
JLIN︰「頭先我一落黎,見到你睇住我D相,條J硬哂,我下面就濕哂啦﹗我係咪好淫賤?有夫之婦竟然當住老公面,對另一個男人發姣。好想要你條大屌慰藉啊﹗」
佢一路CHOK我條J,一路好淫咁望住我條J,好似驚佢會走左去咁,睇黎佢真係好鍾意大屌。我真係忍唔住,JLIN都好忘我,一下唔為意,我大大力射左出黎,射哂落去塊面度,射左好多,JLIN成塊面同副黑框眼鏡都係我D精
我︰「你好性感,成個AV女優咁﹗」
JLIN︰「好正啊﹗你射得好勁啊﹗點解可以射到咁高?而家又仲咁硬」
我︰「係﹗我唔持久,尤其見到D發姣又淫既女人,不過我可以連續射好多次」
我未講完,JLIN己經一口含落我條大屌度,佢完全沒理過D精,博命含,聽到好大聲既含能聲,佢仲一路係度好淫好姣咁細細聲呻吟
JLIN︰「我夠唔夠淫?淨係同你含能,都咁HIGH,HIGH到呻吟」
我︰「好正﹗我好鍾意」
JLIN︰「咁射多D比我啦﹗你D精好正﹗我要多D﹗你摸我啊﹗」
我就向佢下面進攻,又摸佢PATPAT,發現原來佢著T-BACK
我︰「你著T-BACK?真係好淫﹗你專登落黎,想比我屌?」
JLIN︰「係﹗我今日成日都係著T-BACK,我覺得咁樣性感D。我成日都幻想,比D客既男友/老公係公眾地方攪,好刺激,好有偷情感覺,因為就算我無胸無PAT,但我都比係佢地女友/老婆仲正﹗我正唔正過你女友?」
我︰「正過﹗你好正﹗比我女友SEXY好多,好想用我碌大屌屌爆你條淫娃」
JLIN︰「好﹗係﹗我係淫娃﹗我每次做野,幫女仔化妝,見到佢地男友同老公,我果晚都會幻想住比佢他插,跟住自慰架﹗」
JLIN完全無收油,不繼啜我龜頭,又捽我個袋,之後仲係咁深喉,竟然可以將我成支18CM大屌吞入口,聽到好大聲口水聲,佢流哂眼水,但又可興奮,一直都係高潮樣
我︰「你好勁啊﹗嘴仔細細,竟然可以成支含哂﹗你唔辛苦咩?」
JLIN︰「我覺得好爽,我好鍾意深喉,成日都好想含大屌,頂到喉嚨,就覺得好舒服,好HIGH,好想高潮」
我都一直捽佢粒陰核,又好快咁捽佢陰脣
JLIN︰「好正﹗我就高潮啦﹗捉住我個頭﹗FUCK MY MOUTH」
我一邊猛捽JLIN個閪,一邊捉住佢個頭,狂屌佢個口,佢流哂口水
JLIN︰「啊......UM...好正啊﹗你屌我個咀屌得好正﹗我要你D精...啊﹗...FUCK...大屌.............UM.....啊...」
我一隻手按住佢個頭,猛頂佢個口,另一隻手就用兩隻手指插入佢陰道,猛挖JLIN G點,因為我太興奮速度係我已經不能再快啦。果時JLIN已經講唔到野,只係一直呻吟,但都出唔到好大聲
我︰「我忍唔住要射啦﹗你個口好正,你好淫,好姣」
JLIN︰「射我啦﹗射多D﹗我要你條大肉棒射出黎既精」
我CHOK左好多下,將好多精液射入去JLIN個口。我有D唔好意思,射射下想攞返出黎,但係JLIN拍一拍我腿,仲一路含住我條J,將所有精含曬出黎
JLIN含住好多精話︰「死變態,啱啱噴左咁多精係我面度,而家仲射咁多精係我個口度,我點攪?你繼續捽我,捽到我高潮,如果唔係我吐返哂出黎」
我︰「好」
我一望住JLIN,望住佢係個口度玩D精,一路兩隻手指插佢下面,另一隻手就捽佢出面既陰核,一直打圈一直挖G點,愈黎愈快
JLIN︰「我唔得啦﹗我要吞住你D精高漸」
佢一講完,就狂震高潮,同時把我D精吞哂
之後佢擘大個口話︰「我飲哂啦﹗我成日比人口爆,但未試過吞,覺得好難食,但係可能頭先太興奮刺激,好想吞哂佢,你D精無味,你一定係素食者」
我︰「你咁都知?厲害」
JLIN︰「今晚之後,我地就要SAY GOODBYE。你而家夠啦,想唔想屌我?屌爆我LEE個姣閪?」
我︰「......咁即係出軌...」
JLIN︰「嚴格黎講,頭先我地做既野已經叫性行為,已經出哂軌。算啦﹗咁你我想屌我,就算」
我︰「唔係啊﹗你好正﹗係我一生遇到最正既女人,所以...其實...我...」
JLIN用手掩住我個嘴,我比我再講,佢就講︰「你啊﹗算啦﹗知道你成日要好顧及道德,我明架啦﹗但內心又性慾強,所以睇你既行為反應先知道你真心話,你睇下你,你下面又變左我最愛既大肉棒啦﹗我下面又留哂口水,好想吞左去,話你知,包埋幫人打J,口交同比人屌,我差多接觸過20碌JJ,你係最大碌,我未比咁大碌能屌過,就算你話唔肯,我都會夾硬要你屌我個閪架啦」


 

arrow
arrow

    soar 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()